Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Orbs... μπορούμε να τα δούμε;

Θελω να σας πω κατι που μου συμβαινει. Ειμαι 24 ετων και ονομαζομαι Ελενη. Τελευταια ανακαλυψα τι ειναι τα orbs και ομολογω τρομοκρατηθηκα. Απο μικρη ηλικια βλεπω αυτα τα σημαδια με τα ματια μου μεχρι και τωρα. Τελευταια ειδα πριν απο κανενα μηνα στο μπανιο μου.
Θελω να πω πως βλεπω αυτα που οι αλλοι τα καταγραφουν σε φωτο και τους φαινεται και περιεργο!!!

Οσο μεγαλωνω βλεπω πιο σπανια αυτα τα σημαδια μεσα στο
χωρο. Μικρη και πριν μαθω να γραφω ακομα το ονομα μου τα εβλεπα συχνα. Και μεγαλωνοντας το ιδιο σε διαφορους χωρους ανεξαρτητα τη μερα η τη νυχτα. Θελω να ρωτησω υπαρχει κανεις αλλος που τα βλεπει η οχι? Εχετεακουστα? Εγω προσφατα εμαθα για αυτα τα σημαδακια και το σκεφτομαι πολυ εντονα. Γιατι οι αλλοι να το βλεπουν τοσο τρομερο και σπανιο? Δεν το εχω πει σε κανεναν μεχρι τωρα γιατι φοβαμαι μηπως με κοροιδεψουν. Παρακαλω μια απαντηση!!! Δεν ξερω τι αλλο να σας πω για αυτο. Ξερω πως ακουγεται περιεργο. Για μενα όμως ειναι ακομα πιο περιεργο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...