Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

Το Ατύχημα

Καλησπέρα σε όλους. Την εμπειρία μου την έχω μοιραστεί με λίγα άτομα στην ζωή μου αλλά πιστεύω ότι είναι κάτι που αξίζει και θέλω να ακούσω τα σχόλιά σας. Δεν μπορώ να την χαρακτηρίσω ως εξωπραγματική αλλά σίγουρα έχει να κάνει κάτι με το υποσυνείδητο ή αν θέλετε με την 6η αίσθηση.Πριν 3 χρόνια ήμουν στο σπίτι ενός ανθρώπου που είχα σχέση. Καθόμουν στο κρεβάτι και ξαφνικά κάτι ένιωσα, ας το πούμε ανατριχίλα. Κοιτούσα στο κενό και άρχισα να βουρκώνω χωρίς να ξέρω το γιατί.
Ο φίλος μου καθώς κατάλαβε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με ρώτησε τι είχα. Εγώ τότε του απάντησα: έχω ένα πάρα πολύ κακό προαίσθημα, κάτι πολύ κακό θα γίνει, κάποιον θα τον πατήσει αμάξι. Ή εμένα ή κάποιον πολύ κοντινό μου άνθρωπο. Φυσικά το παιδί δεν μου είπε τίποτα απλά για να μην ανησυχώ. Την άλλη μέρα πήγα το πρωί στο σχολείο και όπως κάθε μέρα γύρισα με το λεωφορείο. Κατέβηκα στην στάση για να ξεκινήσω τον ποδαρόδρομο (το σπίτι μου ήταν λίγο μακρυά από την στάση), αλλά γύρισα να κοιτάξω κάτι πίσω. Και έγινε το μοιραίο. Ήταν και ένα άλλο παιδί μαζί μου, προσπάθησε να με τραβήξει αλλά δεν πρόλαβε. Με χτύπησε αμάξι. Πήγα νοσοκομείο γιατί μάλλον μου είχε βγει ο ώμος (αλλά από ότι μου είπαν οι γιατροί αργότερα είχα σπάσει την κλείδα μου), και όταν πήρα τον φίλο μου τηλέφωνο και του είπα τι έγινε τα έπαιξε, όπως και κάθε άλλος άλλωστε στην θέση του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...