Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Επίσκεψη ενώ κοιμόταν.


Η ιστορία λαμβάνει χώρα και πάλι στο χωριό μου ξανά καλοκαίρι μέσα Ιουλίου. Η γιαγιά μου είχαν οικογενειακή επιχείρηση φούρνο/αρτοποιείο και όπως κάθε καλοκαίρι βοηθούσα κι εγώ στην παρασκευή άρτων και γλυκών. Σηκωνόμασταν 1 το βράδυ και παρασκευάζαμε μέχρι το πρωί. Εκείνη την περίοδο ήρθαν κάτι συγγενείς της γιαγιάς μου που δε θυμάμαι ακριβώς τη συγγένεια είχαν με τη γιαγιά μου. Ήταν ένα ζευγάρι ο Δημήτρης και η Κλέλια 30 και 26 χρονών αντίστοιχα.
Ο Δημήτρης είχε γενέθλια εκείνη τη μέρα. Κάποια στιγμή κατά τις 3 μετά τα μεσάνυχτα βγαίνουμε με τη γιαγιά μου έξω από το φούρνο να δροσιστούμε για λίγο και να κάνουμε ένα διάλειμμα. Καθόμασταν σε πλαστικές καρέκλες και μπροστά μας ακριβώς ήταν παρκαρισμένο το φορτηγάκι που πηγαίναμε τις παραγγελίες σε πρατήρια. Εκεί που μιλούσαμε ξαφνικά πίσω από το φορτηγάκι βγαίνει το κεφάλι του Δημήτρη και μας κοιτάει με γουρλωμένα τα μάτια. Τρομάξαμε γιατί δεν είχαμε καταλάβει ότι μας κοιτούσε και τον είδαμε ξαφνικά. Αφού ανασκουμπωθήκαμε του λέει η γιαγιά μου: “Μπράβο παλικάρι πήγε 3 η ώρα και είσαι ακόμα έξω;”. Ο Δημήτρης δε μίλησε και συνέχισε να μας κοιτάει με γουρλωμένα τα μάτια. Παραξενεύτηκα και εγώ και η γιαγιά μου. Συνεχίζει η γιαγιά μου: “Γιατί δε μας μιλάς; Τη συμπεριφορά είναι αυτή;”. Τίποτα. Παραμένει σιωπηλός. Οπότε γυρνάει η γιαγιά μου το κεφάλι προς το φούρνο και φωνάζει μια κοπέλα που δούλευε εκεί να έρθει να δει: “Ελένη έλα να δεις ο Δημήτρης δε μας μιλάει”. Έτυχε και γύρισα κι εγώ το κεφάλι προς το φούρνο την ώρα που τη φώναζε και μόλις ξαναγυρίσαμε προς το φορτηγάκι είχε εξαφανιστεί. Σηκωθήκαμε και πήγαμε να ψάξουμε από πίσω μήπως και κρυβόταν αλλά δεν υπήρχε ψυχή!!! Μας φάνηκε περίεργη η συμπεριφορά του αλλά ούτε που μας πέρασε από το μυαλό ότι ήταν κάτι μεταφυσικό. Το επόμενο πρωί βλέπουμε την Κλέλια και της διηγούμαστε την ιστορία. Σοκαρίστηκε. Μας απάντησε πως το προηγούμενο βράδυ δεν βγήκαν έξω και πως ο Δημήτρης δεν αισθανόταν πολύ καλά και έπεσε για ύπνο από νωρίς. Συγκεκριμένα στις 2:57 σηκώθηκε να πάει στην τουαλέτα και ο Δημήτρης κοιμόταν δίπλα της!!! Σοκαριστήκαμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...