Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Το δεμονισμένο... κρεβάτι!

θα ηθελα να σας διηγηθώ την δικια
μου ιστορία που ειναι περα για περα ΑΛΗΘΙΝΗ. Ολα
αρχισαν πριν περιπου 2 χρονια... Ημουν στον
υπολογιστη μου και ενιωσα πολυ κουρασμενος και ειπα να
κοιμηθω.


Ξαπλωνω να κοιμηθω και την ωρα που ειχα χαλαρωσει
ενιωσα σαν καποια δυναμη να κουναει το κρεβατι
μου (πολυ ελαφρως) και συναμα το σωμα μου. Αυτο που
σας ειπα τωρα το αισθανομουνα καθημερινώς για 4
ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ ΜΗΝΕΣ παρακαλω!!!

Στην αρχη δεν το ειχα συνειδητοποιησει διοτι
πολλες φορες οταν ξαπλωνα ενιωθα να κουνιέμαι μονο
και μονο απο το δυνατο χτυπο της καρδιας μου (αυτο
νομιζα τοτε!!!). Αλλα δεν ηταν ετσι διοτι επι 4
μηνες οπως ειπα παραπανω κουνιοταν συνεχως το
κρεβατι και καποιες φορες εγινε με περισσοτερη
δυναμη. Δυστυχως το διαπιστωσα επειτα απο 1,5 μηνα οτι
δεν ηταν οι χτυποι της καρδιας μου και οτι ηταν μια
"Δυναμη". Πολλες φορες τυχαινε να κοιμηθει καποιος
φιλος μου εδω και το κρεβατι ειναι διπλο (κουκετα)
και ξυπναγαμε απο το κουνημα, δηλαδη ενιωθε οτι
ενιωθα και εγω χωρις αμφιβολια.

Δεν φοβηθηκα στην αρχη αλλα μετα μπορω να πω οτι
ταραχτηκα. Το ειπα στην μητερα μου και αποφασισαμε
να ριξουμε αγιασμο στο δωματιο μου και πανω στο
κρεβατι. Μετα απο τον αγιασμο αυτο το περιεργο
κουνημα σταμάτησε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...