Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Η τρύπα

Ήμουν με ένα φίλο μου στο δάσος και περπατούσαμε και ακούγαμε μουσική ενώ απολαμβάναμε πολλά κουτάκια Coca Cola.
Ενώ περπατούσαμε, αντικρίσαμε ενα παρατημένο σπίτι.
Μπήκαμε μέσα απο την περιέργεια μας και ήταν κάπως μεγάλο και είχε 5-6 δωμάτια και λέγαμε να χωριστούμε να ψάξουμε,και ξαφνικά μετά από 5 λεπτά ψαξήματος, άκουσα την φωνή του φίλου μου,
τρομαγμένος έτρεξα προς το μέρος του και ήταν εξαφανισμένος, ξαφνικά είδα μία μεγάλη τρύπα κάτω στο έδαφος, και από τον φόβο μου, έπεσα στην τρύπα οπού κάτω υπήρχε ένα μέρος που μύριζε πολύ άσχημα, μετά ξανάκουσα την φωνή του να με φωνάζει και πρόσεξα οτι απο πάνω μου δέν υπήρχε τρύπα.
Απελπισμένος,έτρεχα όπου να ναι και ξαφνικά βρέθηκα σε ένα μέρος οπού ακουγόταν ένα ράδιο και πήγαινα εκεί πού άκουγα και είδα κάποιον μαυροντημένο άνθρωπο να με κοιτάει, τρομαγμένος έτρεχα και ξαφνικά βρέθηκα εκει που ήταν ο φίλος μου.
Τον βρήκα και τρέχαμε για να φύγουμε αλλά ξαφνικά όταν ήταν να πάμε προς την τρύπα,λυποθυμήσαμε και οι δύο και βρεθήκαμε στο ίδιο μέρος όπου περπατούσαμε.
Εγώ και ο φίλος μου μετα απο τόσα χρόνια,αναρωτιόμαστε και προσπαθούμε να βρούμε τι γίνεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...