Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

Αυτή η ιστορία βασίζεται σε αληθινά γεγονότα
Ενα απογευμα καθώς πηγαινα στο σχολειο μου παιρνωντας μεσα απ’ το νεκροταφειο ακουσα κραυγες να βγαινουν απο μακρια.


Εγω φοβιθηκα και αρχισα να τρεχω γρηγορα για το σχολειο οπου θα με περιμενανε οι φιλοι μου.Τελικα οταν εφθασα εκει δεν υπηρχε κανενας.Ξαφνικα βλεπω εναν ανδρα να με κοιταει απο μακρια επιμονα και ξαφνικα σηκωνεται και αρχιζει και με κυνηγαει χωρις να ξερω γιατι.Ετρεμα ολοκληρος.Ειχα πανηκοβληθει.Ετρεχα γυρω απ’ το σχολειο σαν τον τρελο.Εριξα μια ματια πισω μου μα δεν υπηρχε κανεις.Μαλλον ολα αυτα ηταν παιχνιδια που μου εκανε ο Θεος επειδη την προηγουμενη μερα τον κοροιδευα και τον εβριζα για μαγκια πρως τους φιλους μου.Απο τοτε δεν εχω ξαναβλασφημισει τον Θεο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...