Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Το δείπνο των νεκρών.

οΜια νύχτα η μητέρα μου είδε ένα παράξενο όνειρο. Ήταν ένας συγγενής από την πλευρά του πατέρα μου ο οποίος καθότανε σε μια μεγάλη τραπεζαρία μαζί με άλλους ανθρώπους και τρώγανε.
Πολλούς από αυτούς δεν τους γνώριζε, αλλά 2 από αυτούς ήταν άνθρωποι που τους ήξερε και είχαν πεθάνει από χρόνια. Η μητέρα μου παραξενεύτηκε πολύ και τον ρώτησε «Τι κάνεις εκεί;». ο άντρας δεν απάντησε τίποτα και δεν έδειξε να την πρόσεξε. Το πρωί που ξύπνησε μου διηγήθηκε το όνειρο της. Μετά από 2 μέρες ο πατέρας μου μας ανακοίνωσε πως ον πήραν τηλέφωνο από το χωριό ότι ο συγγενής εκείνος πέθανε. Πείτε το σύμπτωση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...