Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Ένα Διαβολικό Χωριό Στον Νομό Ημαθίας


Αυτή η ιστορία ειναι δικιά μου και ένας λόγος που αποφάσισα να ανοίξω blog με τρομακτικές ιστορίες. Κάποτε  σε ένα χωριό της Ημαθίας (στα μονοσπιτα, ένα χωριό φημισμένο για τα παραφυσικά και ανεξήγητα φαινόμενα που συμβαίνουν) αποφάσισα εγω με κάποιος φίλους μου να πάμε να επισκεφτούμε τον τάφο του παππού, οι φίλοι μου δεν ήθελαν καθολου να πάμε βράδυ στα νεκροταφεία ( ξέχασα να αναφέρω οτι ήταν 8:50 και ήταν σούρουπο) τελικά όμως τους έπεισα και πήγα με εκεί.
 Απέναντι απο τα νεκροταφεία ζουσε μια ηλικιωμένη κυρια που δεν είχε κανένα στο κόσμο και τα είχα και λίγο χαμένα, η κοινότητα για να βοήθησε αποφάσισε να συμβάλει στο να προσλάβουν μια οικιακή βοηθο ώστε να μην είναι η γρια και τελείως μόνη της.Τα ονόματα των φίλων μου είναι Κώστας και Γιώργης. ( να μην ξεχάσω να αναφέρω οτι η οικιακή βοηθως για ανεξήγητους λογους παρατηρήθηκε εναν χρόνο αφοτου την προσλάμβανε.). Αφού λοιπον βρήκαμε τον τάφο του παππού μου και προσχευχηθηκαμε βγήκε η γιαγιά στον μικρο μπαλκόνι της και άρχισε να λέει << Φύγετε, αν δεν φύγετε θα πεθανεται ο διάβολος ερχεται και δεν το σταματάει κανείς παρα μόνο αν έχετε αλιθηνη πίστη, και εσείς είστε πολύ μικροί για αυτό >>. Αφού εμεις δεν φεύγα με και αρχίσαμε να την κοροϊδεύουμε τοτε αυτή άρχισε να πετάει ξύλα και πέτρες... Ένα ξυλο όμως ηρθε στο κεφάλι του φίλου μου και φύγαμε αμεσως. Μόλις φτασαμε στο σπίτι του φίλου μου αυτός ειπε ότι θα πάμε το άλλο πρωι να κάνουμε μια μικρή << κουβεντούλα >> με την γιαγιά ενοώντας  με την μικρή κουβεντούλα μια μεγάλη φασαρία.... Αφού φτάσαμε στο σπίτι της γιαγιάς εγω με τον Γεωργή, το παιδί που δεν είχε πάθει τιποτα, αποφασίσαμε  να πάμε στον τάφο του παππού μου, ξαφνικά μια πολύ έντονη και πάρα πολυ απόκοσμη κραυγή ακούστηκε   και ο πατέρας του Κώστα ( του παιδιού που είχε χτυπηθεί) αποφάσισε να σπάσει την πόρτα του σπιτιού φοβούμενος οτι υπήρχε κλέφτης μεσα. Από τεράστια περιέργεια μπήκα και εγώ μεσα στο σπίτι και τι να δω? ( το θέαμα που μου άλλαξε για πάντα την ζωή).Η γιαγιά ξαπλωμένη στο πάτωμα με τα πόδια της σταυρωμένα στο στήθος της (τα πόδια ηταν κομμένα και ραμμένα στο στήθος της ).Στα νεκροταφεία ακούστηκε παλι ένας παρα πολύ δυνατός θόρυβος μόλις βγήκαμε για να δούμε τι έγινε είδαμε 3 τάφους κιριολεκτικα θρυμματισμένους και τα φέρετρα σπασμενα. Όταν αποφασισα να ψάξω στο χωριό ποιοι ήταν αυτοί οι άνθρωποι ενας παππούς μου είπε οτι ήταν 3 έφηβοι οι οπίου λεγόταν οτι είναι σατανιστές και μια μέρα βρέθηκα κρεμασμένοι έξω απο την εκκλησία.


Στείλτε μας και εσείς την ιστορία σας στο e-mail: rngreen7@gmx.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...